АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
$93 млн. дала British Petroleum за реклама
Британската компания British Petroleum съобщи, че е харчила по 5 милиона долара за реклама на седмица след петролния разлив в Мексиканския залив, което е три пъти повече спрямо същия период миналата година, предаде Асошиейтед прес.
British Petroleum посочи пред комисията по енергетиката и търговията на долната камара на Конгреса, че е похарчила общо 93 милиона долара за реклама от април до края на юли. Компанията уточни, че парите са били предназначени за информиране на населението край Мексиканския залив за въпроси, свързани с петролния разлив и да осигури прозрачност на действията си.
Голяма част от разходите са били за телевизионна реклама, вестници и списания. По-малка част е била предназначени за реклама по интернет.
Разливът в Мексиканския залив бе причинен от експлозията на платформата на British Petroleum "Дийпуотър хърайзън" на 20 април. Аварията отне живота на 11 служители на компанията и предизвика най-голямата екологична катастрофа в съвременна история на САЩ.
Tweet |
|