АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Белла България с 25% ръст на експорта
Хранителният холдинг „Белла България“ отчита 25% ръст при продажбите си на чужди пазари от началото на 2014 г., това стана ясно на международното изложение PLMA’s World of Private Label, което се проведе в Амстердам. Традиционните тестени продукти на компанията, както и тези, произвеждани по гръцка рецепта за партньори на компанията, предизвикаха интерес на клиенти от Холандия, Ирландия, Германия, Австрия, Унгария, Словения, Словакия, Турция. Млечните продукти на мандра „Рилци“, чийто представител за чуждестранните пазари е „Белла България“, бяха сред най-търсените от европейските търговски вериги и дистрибутори от Европа и Азия. Малотрайните месни продукти, филе и бекон също провокираха интереса на професионалистите, посетили щанда на компанията.
PLMA`s World of Private Label е най-голямото изложение за професионалисти, в което участват производители на собствени марки. Тази година в него се включиха изложители от 70 страни, а над 10 000 посетители от 100 държави посетиха щандовете на изложението.
Tweet |
|