EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Германски дискаунтъри печелят от британската инфлация

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Германски дискаунтъри печелят от британската инфлация

mail13:30 | 22.08.2022прегледи 730 коментарикоментари 0


Силното покачване на инфлацията във Великобритания кара потребителите да търсят по-евтини стоки. В този контекст германският дискаунтър "Алди" (Aldi) е на път да изпревари магазините "Морисънс" (Morrisons) и да стане четвъртата по големина верига супермаркети в страната, съобщава в. "Телеграф".

"Алди" е увеличил пазарния си дял до 9,1 на сто през трите месеца до 7 август спрямо 8,2 на сто преди година. В същото време делът на "Морисънс" се е свил от 10 до 9,3 на сто, според последни данни на компанията за пазарни проучвания "Кантар" (Kantar). 

"Съвсем скоро ще говорим за нова голяма четворка - "Теско" (Tesco), "Сейнсбърис" (Sainsbury's), "Асда" (Asda) и "Алди", изтъкна Клайв Блек, анализатор на пазарите на дребно в "Шор кепитъл" (Shore Capital).

Другият голям германски дискаунтър, "Лидъл" (Lidl), също печели пазарен дял във Великобритания и е достигнал 7 процента спрямо 6,1 на сто миналата година.

Германските дискаунтъри, които започнаха атаката си на британския пазар през 90-те години на миналия век, сега представляват 16,1 на сто от пазара на хранителни стоки в страната спрямо 4 на сто спрямо 2008 г.

Британските вериги "Теско" и "Сейнсбърис" реагираха на нарастващия ценови натиск върху бюджетите на клиентите, като обещаха да изравнят цените си с тези на "Алди" за стотици артикули.БТА


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1814