EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Тенденции в туризма: Изкуствен интелект

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Тенденции в туризма: Изкуствен интелект

mail13:07 | 31.10.2023прегледи 929 коментарикоментари 0


Вече си уговаряте почивката за догодина? Имайте едно на ум с кого го правите! Защото този път добрите ви стари спътници може и да ви пренебрегнат.

Наясно сме какви небивалици може да роди главата на един ленив турист по време на почивка. Това няма да се промени и догодина, защото 2024-а се очертава като добра година за всяко развинтено въображение. Или поне така смятат от Booking.com, когато става дума за основните тенденции в туризма догодина, обобщени от ДПА. Да влезеш в обувките на Уолтър Мити, скитайки по света инкогнито, е привлекателна идея за всеки четвърти бъдещ турист на всеки десети.

"Скиталците ще изпитат радостта от живота догодина, впускайки се в търсене на своето "второ Аз" по време на почивка. Над една трета (37 процента) от тях разкрасяват живота си пред непознатите, с които се сблъскват по пътя", казват от базираната в Нидерландия онлайн туристическа агенция.

Склонността на туристите към измислените житейски истории едва ли ще се стопи бързо като миналогодишен сняг. Вероятността да се покажат пред света с Другото си лице е наполовина, докато кръстосват по маршрут, създаден специално за тях от изкуствен интелект (ИИ). Половината от 28-те хиляди души, до които се е допитал "Букинг.ком", са твърдо решени да се обърнат към ИИ за планиране на своето пътешествие.

"Идеята да бъдат други на път се подхранва от убеждението на хората, че "второто им Аз" по време на почивка е по-добрата версия на тях самите - разкрепостено и приемащо без предразсъдъци новите особености в характера", обясняват от Booking.com, оповестявайки прогнозите си за 2024 година.

Промените не спират до желанието за повече "магия" в истинския свят. Осъзнатата нужда "от живот на широко, при това с увереност" означава, че близо половината от участниците в изследването склонни да се охарчат за кола под наем, която не им е по джоба. Желанието "за изпълване с повече живец на персонажа по време на път" и "поемането на контрола над собствения живот като знаменитост" са логично обяснение за склонността към разточителство, казват от онлайн туристическия агент.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg