АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
+ 2 млн. бутилки младо пиво



Пиринско откри новия бирен сезон на специално събитие с най-свежото предложение в портфолиото на бранда, Пиринско Младо пиво.
Пиринско Младо пиво е непастьоризирана светла бира със свеж вкус, алкохолно съдържание 4,4% и трайност 8 седмици. От месец май 2017 година продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл, която запазва пивото приятно охладено и свежо през целия срок на годност. В неговия състав се съдържат три сорта хмел.
При лансирането на Пиринско Младо пиво Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на непастьоризираното пиво в пивоварната в Благоевград. През настоящата 2018 година компанията инвестира в нови 2 млн. 330-милилитрови оборотни бутилки, поради увеличеното търсене през изминалите 2 години от появата му на пазара.
“По данни на агенция A/S Nielsen, през 2017 година марката постигна 19,8% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната”, сподели Теодор Несторов, маркетинг директор на Карлсберг България.
Tweet |
|