АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
1 милион клиенти в The MALL
Атрактивни програми и оригинални промоции привлякоха над 1 милион клиенти по време на коледните празници от цяла България в THE MALL, съобщават от компанията. Предлагани бяха безплатен паркинг, състезание за възстановяване на цялата сума за коледно пазаруване на десет от късметлиите – клиенти, възможност за спечелване на нов Fiat 500. Плюс възможност за забавление на ледена пързалка от 600 кв.м Coca Cola Лед, която ще привлича почитатели на леда до края на март 2011.
“През 2011 планираме още много нови активности”, коментира Франк Уайтинг, мол мениджърът на търговския център.- Ще изброя само няколко, сред които „Твоето име е твой късмет”, изненади по случай Деня на влюбените и атрактивно лансиране на новите пролетни колекции. Нашата цел е да утвърдим THE MALL като любимо място за пазаруване и забавление в София, а защо не и в България”.
По-рано тази година търговският център спечели две важни отличия в сектора. Сред съревнование между 7 номинации, търговският център спечели първа награда в престижния конкурс „Сграда на годината 2010” в категорията „Търговски сгради”.
THE MALL беше номиниран за финалист за наградите „Европейски Търговски Център за 2011” на Международната Асоциация на Търговските центрове (ICSC) в категорията „Нов проект – големи търговски центрове”, обявени по време на конференцията на MAPIC. Той бе единственият избран финалист в категорията сред държавите от Централна и Източна Европа.
Цялостното управление на THE MALL е поето от Colliers International.
Tweet |
|
Тези клиенти се казват " Драги зрители ". Това е само реклама на МОЛ-а...търкан плочките и ескалаторите...ще го амортизират. А същевременно търговците вият на "умрело"..пред фалит, задлъжняли...работят на загуба всеки един месец от 1 година насам...защо не напускат?!