АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
10 компании подкрепиха „Намали с 10”
Списание „Мениджър” обявява национална потребителска кампания „Намали с 10”. Изданието призовава мениджърите на големите, средните и малките компании да намалят с 10%, 10 лв., 10 ст. цените на свои продукти за времето от ноември да януари включително.
Целта е да се увеличи потреблението, да се ускори производството. Участвайки масово в тази инициатива българският бизнес ще покаже, че мисли за своите клиенти и разбира техните трудности в кризата, че е социално отговорен и напук на мрачните прогнози може да влияе положително на процесите в България.
Това ще бъде една своеобразна ценова ваканция. Идеята на списанието е тя да стане традиционна в края на всяка година. В рамките на кампанията „Мениджър” намалява цените на реклама с 10%.
10 големи компании вече подкрепиха инициативата преди официалния старт на кампанията. Това са „Метро Кеш енд кери”, „Белла-България”, “LG Електроникс България”, „Булстрад Виена Иншурънс груп”, „Актавис”, „Интерлогистика”, „Интро Медия”, „Техем Сървисис”, „ДЕК – В2” , „ПИЕР ФАБР дермо-козметикс България”.
Tweet |
|