EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

100-те автоматизирани административни услуги

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

100-те автоматизирани административни услуги

mail17:45 | 25.01.2011прегледи 1008 коментарикоментари 0


Регистрите за БУЛСТАТ, актове за смърт, раждане и брак, личните данни /гражданско и административно обслужване ГРАО/, имотите и кадастъра са част от 100-те услуги, които ще бъдат напълно автоматизирани в рамките на проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”. Той се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Административен капацитет” и е съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Това отчете Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията /МТИТС/ на кръгла маса с бизнес организациите в сферата на информационните и комуникационни технологии. Дискусията бе организирана във връзка с изпълнението на проекта.
Проектирането на услугите е в напреднал етап, а след избора на изпълнител има готовност да стартира тяхната реализация. Усъвършенстването на избраните услуги ще намали значително времето за тяхното изпълнение. Например, Агенция по вписванията издава в момента около 260,000 удостоверения годишно, свързани със Закона за кадастъра и имотния регистър. Тези документи няма да бъдат необходими след въвеждането на електронната услуга за междуведомствена служебна проверка на съответната информация.
Други цели на проекта са промени в нормативна уредба, които да улеснят бързото и поетапно въвеждане на електронното управление, както и обучение на служители от централната и общинската администрация.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg