АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
1000 български младежи на бизнес обучение в HP
Нови възможности по пътя към своето професионално развитие ще получат 1000 български ученици и студенти през следващата година. Те ще участват в програмата за развитие на бизнес и технологични умения „HP LIFE” на Джуниър Ачийвмънт-Янг Ентърпрайз Европа и Хюлет-Пакард. По време на провелата се наскоро Световната седмица по предприемачество (15-27 ноември) у нас, бе обявено новото международно партньорство между учебната организация Джуниър Ачийвмънт и технологичната компания Хюлет-Пакард, в рамките на което българските младежи ще могат да придобият специфични знания за бизнеса и информационните технологии.
През 2011 г. 15 000 ученици и студенти от България, Португалия, Румъния, Русия, Египет, Нигерия и Южна Африка ще преминат обучение по модулите на „HP LIFE”. Джуниър Ачийвмънт България и Хюлет-Пакард - България ще си партнират, за да дадат възможност на повече млади българи да придобият знания за използване на технологиите в предприемаческата сфера.
„Младежите в България проявяват нарастващ интерес към стартирането и развиването на собствен бизнес, което е нещо наистина позитивно. По време на Световната седмица по предприемачество у нас, българските ученици показаха, че имат иновативно мислене и виждане как да развият своите идеи в работещ бизнес”, каза г-жа Милена Стойчева, Изпълнителен директор на Джуниър Ачийвмънт България. „Инициативата „HP LIFE”, по която ще работим в партньорство с Хюлет-Пакард, ще даде възможност на младите хора в България да придобият допълнителни знания, за да разгърнат своите идеи в успешна практика”, допълни г-жа Стойчева.
Идеята за глобалната инициатива „HP LIFE” е провокирана от липсата или недостатъчните необходими умения на младите да стартират и изградят успешно свои малки предприятия. Програмата е базирана на образователните програми „GET-IT”, „HELP” и „MAP”, широко разпространени в над 45 държави. Обучението в „HP LIFE” ще бъде насочено към развитието на основни технологични и бизнес умения сред бъдещи млади предприемачи и собственици на предприятия.
Младежката организация Джуниър Ачийвмънт България има дългогодишен опит в разработването на образователни програми и инициативи, насърчаващи иновативно мислене и предприемачески дух у младите хора. Тази година над 1000 ученици от страната взеха участие в инициативите, организирани от Джуниър Ачийвмънт по време на Седмицата по предприемачество. Сред иновативните предложения на участниците в иновационните лагери на фокус са продуктите промотиращи здравословен начин на живот и улесняващи ежедневието на потребителите. Освен за разработване на нови продукти, младежите мислиха и дискутираха по различни теми от реалната бизнес практика, заедно с изявени обществени лектори от бизнес сферата.
За Джуниър Ачийвмънт България
Основана през 1997 г., Джуниър Ачийвмънт България (www.jabulgaria.org) е член на организацията Junior Achievement Worldwide (www.ja.org) и нейното регионално подразделение Junior Achievement – Young Enterprise Europe (www.ja-ye.org). Джуниър Ачийвмънт е водещата организация с най-дълга традиция в предлагането на съвременни програми и курсове по бизнес, икономика и развитие на предприемаческия дух чрез образователни и практически дейности по икономическа и финансова грамотност, бизнес умения, лидерство и стратегии за успех. Курсовете са насочени към млади хора от 6 до 25 годишна възраст. Мисията на Джуниър Ачийвмънт България е да образова и вдъхновява младите хора да ценят свободната инициатива, бизнеса и икономиката, за да подобрят качеството на живота си. Подготвя ги да успяват на полето на глобалната икономика.
Tweet |
|