EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

1,1 млн. обаждания към НОИ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

1,1 млн. обаждания към НОИ

mail16:04 | 14.01.2019прегледи 900 коментарикоментари 0


От създаването си в средата на 2012 г. досега Контактният център на Националния осигурителен институт (НОИ) е обработил над 1,1 млн. обаждания, показва изготвената статистика на института за структурата на телефонните запитвания. Най-голямата част от обажданията на единния телефонен номер 0700 14 802 – общо 36 %, са по въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинство.

Данните сочат още, че информация за пенсиите търсят една пета от потребителите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Други 5% пък задават въпроси относно предлаганите от НОИ електронни услуги. Останалите 31% звънят по различни други теми, сред които въпроси за програмата „Профилактика, рехабилитация и отдих“, фонд “Гарантирани вземания на работниците и служителите”, осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и  професионални заболявания. Поне една трета обаче от запитванията, групирани по различни други теми, са от компетенцията на други институции.

Наред с постоянно разширяващия се набор от електронни услуги на института, Контактният център е важна част от реалните действия за намаляване на административната тежест за осигурителите и осигурените лице. Пример в такава посока е гъвкавата реакция на НОИ с откриването на временна телефонна линия за информация във връзка с прекратяване на социалните пенсии за инвалидност и трансформацията им в нов вид финансова подкрепа, изплащана от Агенцията за социално подпомагане.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg