АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
115 000 клиенти в „ЕVN Онлайн плюс”
11:45 | 04.12.2012 389 коментари 0
Повече от 115 000 клиенти на EVN България вече ползват новата система на компанията за проверка и плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия „ЕVN Онлайн плюс”.
EVN България стартира подобрената система на своята интернет страница www.evn.bg на 1 август 2012 г., като 4 месеца по-късно „ЕVN Онлайн плюс” отчита голям клиентски интерес.
„ЕVN Онлайн плюс” дава следните предимства за клиентите на EVN България:
• по-голяма защита на личните данни чрез обновена система за регистрация в страница с криптирана връзка
• достъп до информация не само за актуални, но и за стари неплатени задължения за изразходвана електрическа или топлинна енергия. За да се възползват от „EVN Онлайн плюс”, частните клиенти е необходимо да извършат лесна еднократна регистрация, за която са необходими клиентски номер, номер на фактура (без значение актуална или по-стара), издадена за този клиентски номер и актуален имейл адрес.
Oнлайн услугите за клиентите на EVN България са разработени в съответствие с новите информационни тенденции както по отношение на дизайн, така и по отношение на гъвкавост и клиентско удобство. Системата позволява и разширяване в бъдеще на спектъра от онлайн услуги и справки за клиентите.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg