АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
1350 жалби срещу мобилните оператори за 6 месеца
Комисията за защита потребителите (КЗП) отчита повишаване на жалбите в сферата на телекомуникациите. Над 1350 жалби срещу операторите са постъпили в комисията за 6 месеца и с това секторът излиза на второ място по оплаквания от потребители - по-напред дори от монополистите. Това стана ясно на среща на представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), Комисията за защита на потребителите (КЗП) и представители на трите водещи оператори, съобщи агенция „Фокус”. КРС, КЗП и трите мобилни оператори обсъдиха основните проблеми, които имат да се решават, за по-добро обслужване на клиентите. Най-много жалби има относно затрудненията при прехвърлянето на номера. Това каза Огнян Варадинов от КЗП.
„От средата на 2010 г. са зачестили жалбите срещу мобилните оператори, както и общественото недоволство. Най-много жалби са постъпили за затрудненията при прехвърляне на номера. За периода от август 2010 г. до януари 2011 в КЗП са постъпили 822 жалби по този проблем”, каза Варадинов. „Увеличаването на жалбите е драстично. Друг проблем е автоматичното подновяване на договорите на потребителите. Има 379 жалби, свързани с проблема, постъпили в КЗП. Според Варадинов - този проблем демотивира потребителите да сменят мобилния си оператор. Председателят на Комисията за регулиране на съобщеният (КЗП) – Веселин Божков каза, че има фрапиращи случаи, при които предизвестието съвпада с деня, в който изтича срокът на договора. Друг проблем е неуведомяването на клиентите за достигане на кредитния лимит и изпращането на непоискани търговски съобщения. Жалби са постъпили и за закъсненията на фактурите. От операторите поеха ангажимент да въведат по-добра организация, за да преодолеят проблемите.
Tweet |
|
Моля, спасете ме от денонощните атаки на Ники Кънчев с играта ПАРИ НА МИГА, разигравана с М-ТЕЛ, няма ли кой да защити потърпевшите от алчността на операторите?!?!?!
samo zalagvat xorata i im vzimat parite maxnete gi tiq::::
Искам да помоля институциите да обърнат сериозно внимание на политиката на продажби на трите оператора, защото ми писна да слушам за проблемите на Мтел, а в същото време останалите 2 оператора използват случая за незаконни и нелоялни практики и минават безнаказано. Моята баба е потърпевша от най-младия оператор и настояваме да се обърне сериозно внимание на начина на подписване на договори и на частта до колко се използват легитимни и нелегитимни начини и стратегии и доколко се спазва закона при сключване на д-ри.