АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
14 на сто спад на рекламните в САЩ
Разходите за реклама в САЩ през първите три месеца на тази година са се сринали с 14 на сто според водещата в сектора група TNS Media Intelligence. Това е най-големият спад от 2000 година, когато TNS е започнала да прави проучвания, съобщи Reuters.
Данните са най-новите от поредицата, които подчертават силни спад в разходите за реклама, тъй като компаниите са принудени да свиват бюджетите си. Спадът за тримесечието надвишава 9-процентното понижение, отчетено през четвъртото тримесечие.
По-рано тази седмица компания Nielsen Media отчете спад от 12 на сто на разходите за реклами през първото тримесечие.
Една от най-големите пречки, пред които е изправена рекламната индустрия до края на годината, са фалитите на автомобилните концерни General Motors и Chrysler - два ключови играчи на рекламния пазар, чиито бюджети са под въпрос, посочва Reuters.
През първото тримесечие рекламните разходи в категорията на автомобилната индустрия са се понижили с 28 на сто спрямо предходната година, сочат данните.
Tweet |
|