АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
20% ръст в продажби на Volkswagen в Китай
Германският автомобилостроителен гигант Volkswagen AG обяви днес, че продажбите му в Китай са скочили с 20 % през първите три месеца на тази година благодарение на силния растеж при марките му Skoda и Audi, предаде ДПА. От януари до март групата Фолксваген е доставила 548 400 превозни средства за китайския си регион - увеличение от 20 % на годишна основа - въпреки признаците на охлаждане на процъфтяващия пазар на автомобили в Китай. Групата посочи, че продажбите на коли от марката Фолксваген са нараснали с 18 на сто до 430 000 през тримесечието, а при луксозната марка Ауди и евтината Шкода е отчетен скок съответно от 25 % и 27 %. Фолксваген обяви, че миналата година на най-големия в света автомобилен пазар (китайския - бел. ред.) е продал рекордните 1,92 милиона коли или с 37 на сто повече, отколкото през 2009 година. Компанията планира да инвестира 10,6 милиарда евро (13,8 милиарда долара) в Китай между 2011 и 2015 година, за да "укрепи водещата си позиция на един от ключовите пазари за световната автомобилна индустрия", обяви през януари Фолксваген. Вчера групата обяви скок от 10,4 процента на световните си продажби през първите три месеца на годината спрямо същия период на 2010 година благодарение на силното търсене от водещи нововъзникващи икономики.
Tweet |
|