EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

200 хиляди посетители в Sofia Outlet Center досега

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

200 хиляди посетители в Sofia Outlet Center досега

mail13:33 | 25.03.2010прегледи 2513 коментарикоментари 0


Ралица Русинова

Над 200 хиляди души са посетили новия Sofia Outlet Center, който отвори врати в началото на март.
Както вече писа Economynews.bg комлексът е разположен на два етажа, на които са събрани 80 магазина върху площ от над 15 хил. кв.м.
Ето някои от новите цени на стари колекции: Benetton продава тениски за 9лв., дамски блузи за19 лв., дънки за 32-57 лв., чанти – 27 лв., сака 60 лв., Pierre Cardin мъжки костюм от 590 лв.на 399 лв., ризи от 119 на 59 лв., вратовръзки от 69 на 49 лв.
В Mango дамско палто струва само 70 лв. Motivi дава възможност за покупка на сако от 200 лв. на 100 лв., рокля от 114 на 70 лв., панталони от 125 на 63 лв., блузи от 60 на 30 лв.
Z Outlet както винаги поставя рекорд, като предлага дамски т-шърт за 19 лв., пола за 29 лв., клин – 19 лв.

 

Сезари Полторак е управител на Sofia Outlet Center , който е на подчинение на британската GVA Outlets.Ето какво каза той за Economynews.bg:

 

 

Г-н Полторак, има ли подготовка българският потребител да пазарува в аутлет?

 

Всеки потребител е щастлив, когато купува добро качество на по-ниска цена. Можем да наречем този тип пазаруване „аутлет опит” или умно пазаруване, но всъщност говорим за едно и също, тъй като аутлетът дава възможност за разумно потребление.
Ето защо, ние се възползваме от естествената пресметливост на клиента. Аз лично не смятам, че трябва да създаваме специална култура на аутлет пазаруването, защото то ще се осъзнае като нещо естествено за хората.

 

Доволен ли сте от приходите, които Sofia Outlet Center е генерирал към момента?

 

Твърде рано е да говорим за приходи. И не мисля, че ще имаме възможност да говорим за тях дори и в бъдеще, тъй като са търговска тайна. Въпреки това е видно, че по време на откриването, както и през уикендите, центърът е изпълнен с посетители.
Аутлет комплексът бързо стана много популярен сред хората. Така че, от тази гледна точка, ние сме много доволни. Освен това сме съчетали голям микс от брандове, което гарантира на клиентите наистина задоволителни оферти.

 

Кои са най-големите Ви конкуренти?

 

Трябва да кажа, че тук, на българския пазар, ние нямаме конкуренция. Наши съперници не са обикновените молове. Аутлет бизнесът е отделен вид индустрия. Нашите най-големи конкуренти са най-сериозните играчи на пазара за аулет в Европа. В тази част на континента единственият ни конкурент е „Neinver”, аутлет верига в Полша. Не се опитвам да бъда надменен, само представям фактите. Разбира се, в бъдеще ще се изправим срещу по-силна конкуренция, но засега ние сме абсолютен лидер, а и сме единственият независим аутлет оператор в Европа.
В нашите структури работят над 3 000 души в  120 офиса в страни от целия свят. 
GVA Outlets упралява търговски центрове в Полша, Чехия, Унгария, Румъния, Швейцария и Дания. Предстои менажиране на нови проекти в Източна Европа.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg