EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

3-те мита за аутсорсинг компания

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

3-те мита за аутсорсинг компания

mail17:50 | 21.05.2012прегледи 1086 коментарикоментари 0


Все по-често ще ни обслужват по имейл и чат в контакт центровете, твърди една от най-големите аутсорсинг компании в Източна Европа, CallPoint New Europe, в която работят 900 специалиста в България и Румъния. Над 60% е делът на негласовите услуги в компанията и той непрекъснато нараства. Става дума за комуникация, която се извършва по имейл, чат, факс. „Един от най-големите митове за аутсорсинг компаниите е, че се занимават с обслужване на клиенти единствено по телефона. А това далеч не е така. Компаниите развиват и негласовите услуги, подходящи за стандартизирани дейности като например резервацията на самолетни билети”, обясняват от CallPoint. „В тази връзка смятаме, че по-пълно на дейността на една аутсорсинг компания отговаря названието „клиентски център”, вместо „кол център”, допълват от там.
Друга погрешна представа за клиентските центрове е, че в тях работят само студенти. Истината е, че в тази сфера са заети хора с различна възраст, образование и националност. В CallPoint около 85% от служителите са със завършено висше образование, много от тях са следвали и работили в страни от ЕС. Голяма част от служителите са хора над 35-40-годишна възраст, които търсят преквалификация. Чужденците в компанията пък са около 10%.
Още един мит за работата в аутсорсинг сферата е, че там няма възможност за кариерно развитие. Според статистиката един телеоператор получава общо по сто часа обучение на година, а 85% от служителите растат вътре в компанията. Много от хората, след като са работили една или две години по един проект, започват да заемат ръководни длъжности по него. Провеждат се 8 вида обучения, сред които такива за комуникационни и продажбени умения, езикови курсове, IT курсове, практики в чужбина и обмяна на опит, управленски и презентационни обучения.
Развитието на дигиталните технологии доведе до това, че все повече хора искат да общуват live, да имат достъп до организации и марки на мига. Контакт центровете позволяват тези връзки да се осъществявт по много нови и различни канали, заключават от компанията.
CallPoint New Europe е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. Специализира в 4 основни направления: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации.
В момента контакт центъра разполага с 1 000 работни места в 3 офиса: в София (650 човека), Пловдив (50) и Букурещ (300).
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg