АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
30% от храните в Лидл български
09:35 | 17.11.2010 3401 коментари 1
Мая Иванова
Почти 30% от храните в магазините на веригата Лидл ще бъдат българско производство, сред тях ще бъдат и такива с новия български стандарт, съобщи Милена Драгийска, управител на "Лидл България".Освен това много съществена част от асортимента ще бъдат собствени марки на веригата, като ще се търси баланс между цена и качество на отделния продукт.
Въпреки че Лидл основно ще продава храни, всеки четвъртък ще бъдат обявявани тематични седмични промоции на нехранителни стоки.
Магазините са от типа квартален супермаркет. Търговската площ на всеки един е от 800 до 1000 кв. м.
За основно предимство на магазините бе посочено бързото и любезно обслужване. „Гарантирам, че пазаруването в нашите магазини ще ви отнеме 15-на минути и няма да се редите на опашка”, категорична беше Драгийска. Стоките, които ще се предлагат ще са с гарантирано качество, за което компанията ще следи. На въпроса за цените на стоките отговорът беше: „Най-доброто съотношение между качество и цена”.
На 25 ноември ще бъдат открити едновременно 14 магазина в 11 града - София, Пловдив, Варна, Стара Загора, Пазарджик, Кърджали, Сливен, Габрово, Ловеч Монтана и Петрич. В столицата магазините ще са 4 – на бул. „Сливница”, ул. „Резбарска” и кварталите „Дружба” и „Надежда”.
Според стратегията на фирмата за 2011 г. най-късно до края на февруари броят на търговските обекти в страната ще станат 30. Ще бъдат открити нови в София, Пловдив и Варна, както и във Велико Търново, Русе и Велинград, а през лятото - в Черноморския регион и Плевен.
„Предвиждаме и увеличаване на имотите в портфейла на фирмата”, съобщи Милена Драгийска. Освен на собствени терени, магазини ще се разполагат и на наети търговски площи. За два от магазините в София - в кв. „Изток” и на „Околовръстното шосе”, вече има сключени договори за наем .
Амбициозната стратегия на „Лидл” е до три години да заеме 3% пазарен дял, колкото е делът на „Кауфланд”, но постигнат за 4 години. (Данните са от преди отварянето на магазините „Карфур”.)
Успоредно с изграждането на нови магазини върви и ребрандирането на 24-те магазините от веригата „Плюс”, която вече е собственост на „Лидл”. На 12 ноември т.г. окончателно беше потвърдена сделката за закупуване на магазини „Плюс” в България и Румъния от „Лидл”, след одобрението й от институциите за защита на конкуренцията в двете страни.
Компанията Шварц груп, която притежава веригите Кауфланд и Лидл разчита на 200 млн. евро кредит от Европейската банка за възстановяване и развитие за експанзията им в България, Румъния и Полша.
„Лидл” е инвестирала над 100 млн. евро за придобиване на имоти и строителството на логистичния център и магазини у нас, каза за Economynews.bg Милена Драгийска и уточни, че са използвани както собствени средства, така и заем от ЕБВР. Собственик на „Лидл България” е германската „Шварц груп”, която притежава и „Кауфланд”.
. Към момента заетите лица в „Лидл България” наброяват 1000 души (от тях 430 са служителите на „Плюс”).
Tweet |
|
Още по темата:
Коментари
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg
Взех си вече програмиран и маскиран банкомат карта, за да оттегли максимума от $ 25.000 МЕСЕЧНА за максимален период от 12 месеца. Толкова съм щастлив за това, защото аз имам мой миналата седмица и аз съм го използват, за да получите $ 150.000 вече. Йохан Георг Беднорц Хакерите се даде от картата, само за да помогне на бедните и нуждаещите въпреки че е незаконно, но той е нещо хубаво и той не е като другите измама преструвам да имат празни карти банкомати. И никой не е въвлечен когато използване на картата. получите твое от Йохан Георг Беднорц Хакери днес! Просто изпрати съобщение да {georgbednorzhackers@gmail.com}