EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

300 жалби постъпват в E.ON месечно

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

300 жалби постъпват в E.ON месечно

mail13:23 | 11.09.2009прегледи 1508 коментарикоментари 1


Приблизително 300 жалби от недоволни клиенти постъпват месечно в E.ON, пише днес в. Позвънете, цитирайки Биляна Матева директор обслужване на клиенти в компанията. Тя добави, че на фона на 1 100 000 клиенти тази цифра е дори малка. За същия период на миналата година обаче жалбите са били с приблизително 20 на сто по-малко. По думите й голяма част от тях се подават за оспорване на съставени протоколи при неработещи или манипулирани електромери. Директорът допълни, че компанията приема отговорно всяка жалба и се старае да отговаря в законовия срок от 22 дни. В този период дружеството няма право да спира тока на своите абонати.
Основната причина клиентите да не получават предпуредителни писма, че ще им бъде спряно електричеството е липсата на актуален адрес за кореспонденция, каза още Матева. Тя добави, че от около 2 години в компанията върви актуализация по данните на клиентите. Всеки може да поиска разсрочване на плащането по сметка, независимо от размера на задължението. За целта трябва да се подаде молба преди да е изтекъл срокът за плащането на текущата фактура.
Ремонтираният клиентски център на дружеството на ул. “Девня” 2 отвори официално врати вчера. Капацитетът му е увеличен двойно, като към старите 7 гишета са отворени още толкова. В реконструкцията са вложени приблизително 50 000 лева. След ремонта се решава проблемът всички клиенти, независимо от проблема им да чакат на обща опашка. Сега се очаква да се увеличи бързината за обслужване на 1 абонат. Центърът ще работи 11 часа на ден без прекъсване от 7 сутринта до 18 часа. До момента от там ежемесечно преминават 30 000 души, посочиха от компанията.


 
Коментари
 
ИВАНОВА - 15-02-2011 г. 17:48:03

ЕОН СА НАЙ ЛОШИЯ И НЕСЕРИОЗЕН МОНОПОЛИСТ В НАШИАТА СТРАНА .ВЧЕРА СЕ ОБАДИХ В 15 ЧАСА ЧЕ ИМА АВАРИЯ В ТАБЛОТО НА БЛОКА И НАМАМ ТОК И СЪОТВЕТНО И ОТОПЛЕНИЕ.ТОВА Е НА 14 02 И НА 15 02ДО 10 ЧАСА НИКАКВА РЕАКЦИЯ .НА НЯКОЛКО ПЪТИ СЕ ОБАЖДАХ И МОЛЕХ ЗА ПОМОЩ ОТГОВОРА БЕШЕ --ПРЕДАДЕНО Е КОЛЕГИТЕ ЩЕ ДОЙДАТ - ТАКА И НЕ ДОЙДОХАПЛАТИХ СИ НА ЧАСТНО ЛИЦЕ КОЕТО ИМА КВАЛИФИКАЦИЯ И ТАКА ОТНОВО ИМАМ ТОК И ОТОПЛЕНЕ...ТОВА ЗА МЕН СА НЕКЪДЪРНИЦИ.....

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg