EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

300 млн. евро губи Нова тв, продават Pro.bg, Ринг ТВ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

300 млн. евро губи Нова тв, продават Pro.bg, Ринг ТВ

mail12:36 | 18.12.2009прегледи 568 коментарикоментари 0


Modern Times Group MTG AB , собственик на българската Нова телевизия обяви днес, че загубите за четвъртото тримесечие и за цялата 2009 година ще бъдат приблизително 3,361 млрд. шведски крони /300 млн.евро/, става ясно от прес съобщение, публикувано на сайта на компанията.
Загубите главно са свързани с притежаваните от нея  Group’s Bulgarian broadcasting assets. Причините, които са  посочени за слабите резултати, са влошаване на икономическия и финансов климат, както и условията на рекламния пазар в страната.
MTG закупи 100% от собствеността на българския канал през 2008 година за 620 млн. евро.
MTG обявява и загуби от 209 млн. шведски крони  от телевизионния й бизнес в Словения. Същите не добри резултати има и сайтът й за социални мрежи Playahead.com, както телевизионна програма в района на Балтика.
„Нашият бизнес в България се представи над очакванията ни по отношение увеличаване на зрителите и пазарния дял. Но негативните промени в средата, в която работим, отложиха планираното развитие на този бизнес и затова преоценяваме стойността на активите си. Отписванията не рефлектират върху цялостната финансова сила на групата", коментира в съобщението Ханс-Холгер Албрехт, изпълнителен директор на компанията.

Central European Media Enterprise /CME/, компанията, която е собственик на българските Pro.bg и Ринг ТВ  е готова да се слее с всеки от конкурентите си при честни условия или да продаде бизнеса си в България като алтернатива, казва пред сайта broadbandtvnews.com Петер Дворжак, генерален директор на чешка частна телевизия TV Nova, собственост на СМЕ, контролирана от Роналд Лаудер.
Въпреки че компанията има седем успешни канала в Източна Европа, в България компанията смята засега пазарът може да поеме само двама, а не трима основни играчи.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg