АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
40 000 клиенти на ЧЕЗ с е-фактура
Броят на битовите клиенти на ЧЕЗ, избрали да получават електронна фактура, достигна над 40 хиляди само три месеца след въвеждането на услугата на 1 август тази година, съобщиха от дружеството. Само за последния един месец потребителите, отказали се от хартиена сметка за ток, са се увеличили с над 20%. Най-често клиентите предпочитат да заявят желанието си да получават фактурата си за електроенергия онлайн през корпоративния сайт www.cez.bg. Най-сериозен е интересът към услугата в столицата, в Плевен и в Благоевград.
Електронната фактура е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време и без значение къде се намират. Електронната фактура се изпраща на лично предоставен от потребителя имейл адрес до 24 часа след издаването й в системата.
„Политика на компанията е да идентифицира възможностите за оптимизиране на предлаганите услуги и да ги адаптира максимално към ежедневието и потребностите на клиентите си. Затова инвестирахме в специален софтуер, който осигурява спокойствие и комфорт на потребителите. Очакваме до края на годината броят на избралите електронна фактура да надмине 50 хиляди”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Получаването на електронна фактура става чрез еднократна безплатна регистрация за услугата. Тя може да бъде направена през корпоративния сайт www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура.
Tweet |
|