EUR 1.9558
USD 1.8634
CHF 2.0847
GBP 2.3701
CNY 2.5579
you tube
mobile version

42% от богатите не купуват лукс стоки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

42% от богатите не купуват лукс стоки

mail14:48 | 30.09.2009прегледи 895 коментарикоментари 0


Reuters
Луксът не е това, което беше. Крещящото потребление бе гледано пренебрежително и алчността бе заменена със скромност, според изследванията за навиците на богатите.
Станахме свидетели как богатите хора със състояние за над $100 млн. загубиха част от него и вече притежават едва около $60 млн. А някой с милиард долара богатство, вероятно вече разполага със $600 млн., казва Милтън Педраса, изпълнителен директор на Luxury Institute.
"Това е една мрачна среда от гледна точка на лукса, поради липсата на пари и провала на лукс индустрията за постигане на това, което хората виждат като правилно", каза той.
Едно изследване сред повече от 400 заможните потребители, с шестцифрени доходи показа, че 42% от тях харчат по-малко за луксозни продукти от началото на годината.
Повече от половината признават, че техните разходи са насочени към "необходимостта, а не това, което желаят", три-четвърти гледат на луксозните продукти като на екстравагантност.
60% мислят, че в съвременната икономика закупуването на луксозни продукти би било безотговорно и биха ги побили тръпки при минаването по Rodeo Drive в Лос Анджелис и по Пето авеню в Ню Йорк, 21% заявяват, че ще отделят повече средства за стоки и услуги с отстъпка.
"В горната категория, където потребителите признават, че ще направят най-малко разходи от сега до края на годината са бижутата", каза Педраса, следвани от домашното обзавеждане, часовници, чанти и обувки.
15% от богатите потребителите заявиха, че ще отделят повече средства за пътувания. За  хранене, здраве и фитнес, технологии, развлечения или автомобили, са нещата, за които те ще поровят по-дълбоко в джобовете си.
"Мисля, че ще отнеме най-малко 24 месеца, за да се върнем на нивото от 2007. И ние ще стигнем там по различен начин, като продаваме  по-стойностен и по-класически лукс, отколкото сегашния повърхностен лукс. И по-малко хора ще могат да правят такива разходите", коментира Педраса.
Също така луксозните марки ще трябва да се потрудят, за да привлекат потребителите и да ги накарат да прекрачат прага на магазините им.
"Търговските марки разбраха, че трябва да предложат безупречно обслужване на клиенти си в опит да ги вдъхновят. Те трябва да се направят нещо много по-специално за тях.," добави той.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg