АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
45 хиляди посетители дневно в The Mall
Месец след официалното си откриване най-големият търговски център в България THE MALL отбеляза 1.5 милиона посещения, като на ден през него преминават средно по 45 000 души, съобщава управата на мола.
Със своите 66 000 кв.м. разгърната площ THE MALL оспори утвърдените в България разбирания за мащаби и позициониране на търговски център. Стратегическа позиция на ключова пътна артерия в столицата, зона за развлечения без конкуренция, богат асортимент от световноизвестни търговски марки и качествени търговски обекти формират ядрото на стратегията на THE MALL, управляван от Colliers International, България.
След откриването на Сердика Център София на 16 март т.г., магазините в комплекса се увеличиха с още 10 нови марки.
MAC, Apart, Koton, Ten, Teodor, Vinello, The Central Café, Seiko, Treff и Lilly Drogerie са имената, които имат щандове. В момента общо 197 магазина, разположени на три търговски нива, посрещат хиляди посетители.
През следващия месец предстои откриването на три добре познати на българския пазар брандове - Pizza Hut, Levi’s и I Style.
В момента предстои отварянето на магазини на Massimo Dutti и Oysho.
Сердика Център се състои от повече от 51 кв.м. отдаваема площ на три нива и около 35 кв.м. офис площи, клас А.
Търговският център общо има повече от 210 магазина на международни и български марки. Най-големите магазини са Peek & Cloppenburg, Technopolis, Piccadilly, Zara, Humanic, New Yorker, Reserved, Galleria Scandal, както и детският хипермаркет Хиполенд.
Tweet |
|