EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

45 хиляди посетители дневно в The Mall

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

45 хиляди посетители дневно в The Mall

mail18:00 | 26.05.2010прегледи 2418 коментарикоментари 0



Месец след официалното си откриване най-големият търговски център в България THE MALL отбеляза 1.5 милиона посещения, като на ден през него преминават средно по 45 000 души, съобщава управата на мола.
Със своите 66 000 кв.м. разгърната площ  THE MALL оспори утвърдените в България разбирания за мащаби и позициониране на търговски център. Стратегическа позиция на ключова пътна артерия в столицата, зона за развлечения без конкуренция, богат асортимент от световноизвестни търговски марки и качествени търговски обекти формират ядрото на стратегията на THE MALL, управляван от Colliers International, България.
След откриването на Сердика Център София на 16 март т.г., магазините в комплекса се увеличиха с още 10 нови марки.
MAC, Apart, Koton, Ten, Teodor, Vinello, The Central Café, Seiko, Treff и Lilly Drogerie са имената, които имат щандове. В момента общо 197 магазина, разположени на три търговски нива, посрещат хиляди посетители.
През следващия месец предстои откриването на три добре познати на българския пазар брандове - Pizza Hut, Levi’s и I Style.
В момента предстои отварянето на магазини на Massimo Dutti и Oysho.
Сердика Център се състои от повече от 51 кв.м.  отдаваема площ на три нива и около 35 кв.м. офис площи, клас А.
Търговският център общо има повече от  210 магазина на международни и български марки. Най-големите магазини са Peek & Cloppenburg, Technopolis, Piccadilly, Zara, Humanic, New Yorker, Reserved, Galleria Scandal, както и детският хипермаркет Хиполенд.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg