АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
5 нарушения на E.OH вместо обявените 20
Както вече заявихме, когато първите обвинения срещу Е.ОН България бяха представени на общественото внимание, ние сме убедени, че ще бъде доказано, че всички те са неоснователни. Вчера на Е.ОН България Мрежи и Е.ОН България Продажби беше връчени актове за административно нарушение, който показва, че от всички 20 са останали само 5 спорни нарушения, които също бяха решително отхвърлени от страна на Е.ОН България, съобщава компанията в официално становище.
„Вярвам, че всеки човек, както и всяка компания, трябва да бъде считана за невинна до доказване на противното. Това, което се случи с нас, няма много общо със законовия ред в държава, която претендира, че следва принципите и стандартите на Европейския съюз. През цялото време ние искахме честно отношение и диалог, за да гарантираме сигурността на електроснабдяване на хората в България в бъдеще", заяви г-н Гюнтер Шуберт, председател на Борда на директорите на Е.ОН България.
Е.ОН България намира за много парадоксално, че проверката на ДКЕВР във връзка с голямата авария в югоизточна България, която имаше значителни последствия за клиентите, не доведе до санкции, докато на Е.ОН България ще бъде наложено наказание за неоснователни неща, които дори не са оказали влияние върху нейните клиенти. Например, едно от петте цитирани нарушения е, че нашите компании нямат в собствените си структури звена за обслужване на клиенти, докато в същото време за всички наши клиенти е очевидно, че сме им осигурили достъп до нашия денонощен телефонен център, както и до центрове за обслужване на клиенти. В момента в Е.ОН България работят повече от 300 служители, ангажирани с дейности по обслужване на клиенти.
Към настоящия момент Е.ОН България разглежда нарушенията, описани в административните актове и ще представи своите аргументи срещу тях в законово определения срок.
Tweet |
|