EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

50% от японците закусват българско мляко

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

50% от японците закусват българско мляко

mail11:30 | 09.04.2015прегледи 1208 коментарикоментари 0


Всяка сутрин повече от половината японски домакинства
закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на
японската компания "Мейджи корпорейшън", представено на
среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски с президента
на компанията Кадзуо Кавамура, който е на посещение у нас с
делегация от фирмата, съобщиха от Министерството на икономиката.
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко
по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум".
В момента в Япония продуктът българско кисело мляко на "Мейджи
България" е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а
57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко,
сочи още проучването.
Ще направим всичко възможно, за да продължи доброто
сътрудничество между нашите две компании, е уверил на срещата
министър Лукарски, който е принципал на "Ел Би Булгарикум".
Кавамура е благодарил за изключителното партньорство, което
среща от страна на българското правителство и е изразил надежда,
че съвместната дейност с "Ел Би Булгарикум" ще се разширява.
Той е посочил, че от 2013 г. "Мейджи" произвежда българско
кисело мляко и за пазарите в Китай, Тайланд и Сингапур.
Кавамура е споделил, че среща проблеми със спазването на
лицензионните права в някои от тези държави. Министър Лукарски
го е уверил, че от своя страна ще отстоява спазването на тези
права. Кавамура е посочил, че българското кисело мляко е
съкровище, актив, който трябва да се защитава и разширява като
стойност. За японците то е символ на дълголетие и здравословен
живот, е казал той.
Последният лицензионен договор на "Мейджи" с Ел Би
Булгарикум" е със срок до 2020 г. По силата на споразумението
японската компания получава правото да ползва името "България",
срещу което страната ни получава лицензионно възнаграждение в
зависимост от произведената продукция.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg