АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
500 евро е рекламният пазар в Румъния
Румънският медиен рекламен пазар нарасна със 7% през миналата година и ще нарасне допълнително с още 5,5%, до 514 милиона евро през 2020 г., според прогнозите, показват данни от доклад Media Fact Book.
Най-силен ръст ще се наблюдава в онлайн сегмента, докато телевизията остава най-големият сегмент по отношение на приходите от реклама, според доклада.
Миналата година стойността на рекламата в румънски медии (телевизия, радио, онлайн, печатни и външни) достигна 487 милиона евро.
„Очакваме до края на 2020 г. пазарът на медиите да надхвърли прага от 500 млн. Евро за първи път след 2008 г., когато беше регистрирана историческа стойност. Разходите следват развитието на медийното потребление по време на дългосрочния му преход към дигитално ориентиран пейзаж при търсенето, като темпът на растеж се забавя, докато румънската икономика се забавя, а медийните разходи съответно се коригират “, обясни Александра Олтеану, управляващ директор на агенцията, автор на доклада.,
Tweet |
|