АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
55% от потребителите у нас се чувстват добре финансово
Ново проучване на Nielsen показва, че 55% от потребителите в България се чувстват по-добре финансово, отколкото преди пет години.
По този показател България е на второ място в ЕС наред с Полша, като най-висок резултат има в Румъния. Едва 1% от хората в България обаче заявяват, че са готови да харчат свободно.
Потребителското доверие в страната дългосрочно нараства. За периода юли - септември 2018 г. Индексът на потребителското доверие достига най-високо ниво – 92% при 87% средно за Централна и Източна Европа. Това е продиктувано преди всичко от сигурността за личните финанси, сигурността за работното място и в най-малка степен на готовността да се харчи
Основна грижа за потребителите в България са сметките за ток, вода и парно, следвани от притесненията за личното здраве и баланса между работа и личен живот.
За сравнение, грижа номер едно за средностатистическия европейски потребител е състоянието на икономиката./ Активни потребители
Tweet |
|