EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

7-ми магазин на Ел Би Булгарикум в София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

7-ми магазин на Ел Би Булгарикум в София

mail06:20 | 29.01.2015прегледи 1433 коментарикоментари 0


Утре "Ел Би Булгарикум" ЕАД ще открие своя седми търговски обект за страната, разположен на Женския пазар в столицата.

Новият магазин ще бъде открит от кмета на гр. София, г-жа Йорданка Фандъкова, заедно със заместник-министъра на икономиката Любен Петров. Като официален гост ще присъства извънредният и пълномощен посланик на Япония в Република България Такаши Коидзуми, както и представители на ръководството на фирмата, на бранша и други гости.

„Ел Би Булгарикум“ ЕАД ще предложи на българския пазар до средата на годината своя нова продуктова линия от млечни продукти с уникални здравни ползи. Обновеното ръководство на компанията следва традициите в управлевнието на фирмата – пазител на оригиналните български закваски и използва рядката възможност в бранша - да реализира на практика собствени иновативни разработки, плод на дългогодишния труд на специализирания научноизследователски център към фирмата.

Новите продукти са с полибактериален характер. Подбрани са различни видове млечнокисели бактерии, експериментално доказали своите благоприятни свойства по отношение на редуциране на холестерола, с антиоксидантни и имуномодулиращи ползи за човешкото здраве. Комбинациите от млечнокисели бактерии ще имат приложение като хранителна добавка в изсушена форма, капсуловани или като добавъчни култури към ферментирали млека. В момента текат последни лабораторни тестове на новите продукти.

Един от новите приоритети на ръководство на „Ел Би Булгарикум“ ЕАД е модернизирането на цялостната маркетингова и търговска стратегия на дружеството. В тази връзка се въвеждат първите продукти с изцяло подновена визия. Новият дизайн на опаковките е предвиден за пълната продуктова гама на дружеството. В търговските вериги ще бъдат предложени на вниманието на потребителите най-напред вариантите с различна масленост на кисело мляко - 2% и 3.6%, и кисело мляко, произведено по БДС.

В основата на новото дизайнерско решение е изчистената визия и обновеното лого на компанията, което ще обединява всички опаковки. Очакванията са характерният външен вид на продуктите да ги направи по-лесно разпознаваеми за потребителите.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg