АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
7 скоростни отсечки нужни на България



По време на конференцията BalREc "Общи усилия за устойчиво развитие" Росен Плевнелиев, регионален министър анонсира идея за изграждане на седем скоростни пътя, които ще направят България лесно достъпна. От 1 евро, вложено в строителството на магистрала, възвращаемостта е 2,5 евро, посочи той, като цитира данни от проучване на Deloitte. Стратегията на министерството до 2020 година предвижда съществуване на седем магистрали, седем високоскоростни трасета, два моста над Дунав, както и тунел под Шипка. Тези проекти са на обща стойност от 5 млрд. евро. Министър Плевнелиев се надява до края на 2012 година Министерството на регионалното развитие и благоустройството да усвои 1 милиард лева по европейските програми. Ето накратко отделните седем скоростни пътища, които са извън идеята за изграждане на седем магистрали.
Път Видин - Мездра – Ботевград.Той е част от трасето по коридор №4 Видин – Кулата, като шансовете му да бъде включен в Оперативна програма „Транспорт” са големи. Чрез неговото изграждане ще се гарантира бърз трафик в посока север-юг след откриването на Дунав мост II. Път Кюстендил – София
Той е част от коридор №8, осигуряващ пряка връзка с Македония, като участъкът София-Гюешево ще бъде предложен за проектиране в текущия програмен период, а реализацията му може са бъде осъществена през следващия. Път Кюстендил - Дупница
Може да се осъществи чрез бъдещия скоростен път "Рила". Ако той се изгради като четири лентов път, ще гарантира бърза връзка в посока от Гърция към магистрала "Тракия". "Рила" е част от инициативата "За развитие на Южните Балкани". Път Дунав мост - Русе - Габрово - тунела под Шипка – Казанлък- Маказа
Това трасе е разделено на два проекта за четири лентови пътища, които следват плътно коридор №9 или път I-5. Път Варна – Констанца
Ще бъде част от магистрален пръстен, като ще се превърне в скоростен път за връзка с Румъния. Път Русе – Шумен
Има шансовете да стане част от трансевропейската транспортна мрежа, където се предвижда и едноименно жп трасе. Път Пловдив – Асеновград
Дължината му е само 20 километра, но играе съществена роля за региона, тъй като ще се окаже важен и използван от почти 800 000 души.
Tweet |
|
Mnogo 3-lentovi pytishta sa neobhodimi na BG. Postroyte gi s otraziteli vyrhu razdelitelnite linii i taka shte syzdadete golqmo udobstvo na vodachite. Nali sme v Evropa , neka i pytishtata ni da sa po evropeyski udobni.