EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

7 фирми в търговска мисия до Санкт Петербург

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

7 фирми в търговска мисия до Санкт Петербург

mail13:30 | 02.04.2012прегледи 656 коментарикоментари 0


От днес до 6 април 2012 г. Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира търговска мисия до Санкт Петербург, Русия, с участието на българските предприятия от хранително-вкусова промишленост, в т. ч. производство на напитки и вина и производители на оборудване за ХВП.
Проявата се осъществява в рамките на дейност 5 „Организиране на промоционални прояви в страната и чужбина” по Проект № BG161PO003–4.2.01-0001 „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, по който ИАНМСП е институционален бенефициент. В състава на търговската мисия са представителите на 7 български предприятия: Милки Лукс ЕООД - Бяла Черква, Арониада Агро ЕООД – Русе, Ривал Инвест ЕООД – Пловдив, Радулов ЕООД - Стара Загора, Компас ООД - с. Комарево, общ. Берковица, обл. Монтана, Мидалидаре Естейт ЕООД - с. Могилово, общ. Чирпан, Еко Ботълс ЕООД - Благоевград.
Програмата на търговската мисия до Санкт Петербург включва провеждане на двустранни бизнес срещи и посещение на специализирано изложение „INTERFOOD”.
Провеждането на търговски мисии в чужбина е един от инструментите, които ИАНМСП използва в дейността си по развитието на експортния потенциал на българските малки и средни предприятия. Те предоставят възможност за осъществяване на преки контакти между български предприятия с потенциални чуждестранни партньори, насърчаване на производствено коопериране и сключване на обвързани сделки. Участието в търговските мисии в чужбина води до повишаване на експортната култура на предприемачите чрез запознаване на място със специфичните изисквания за отделните стокови групи, адаптиране на българските продукти към съответния пазар, внедряване на добри производствени и търговски практики. Създаване на бизнес партньорства, познаване на специфични начини за промотиране на българските стоки водят до увеличаване обема на българския износ за приоритетни чуждестранни пазари.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg