EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

93 хил. лв. за Мадарския конник + 14 хил. бутилки за рециклиране

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

93 хил. лв. за Мадарския конник + 14 хил. бутилки за рециклиране

mail13:34 | 14.06.2017прегледи 2079 коментарикоментари 0


93 528,61 лв. събра инициативата „Ние обичаме България“ 2017. Дългосрочната национална кампания, която обедини хиляди българи, е организирана от BILLA България. Проектът цели осигуряването на финансова помощ за значими паметници на културата. Тази година бе подкрепен един от най-емблематичните български символи – Мадарският конник. Събраната по време на кампанията сума ще бъде използвана за облагородяването на Националния историко-археологически резерват „Мадара“, където се намира релефът, и за превръщането на района в атрактивна туристическа дестинация. Средствата ще бъдат преведени по сметката на Регионалния исторически музей в Шумен, който отговаря за Мадарския конник.

Основната част от сумата бе събрана от продадени билети за големия благотворителен концерт в подкрепа на Мадарския конник, който се проведе на 31 май в зала „Арена Армеец“ и събра хиляди зрители. Част от средствата, които ще бъдат дарени за Мадарския конник, са събрани от продажбата на специални брандирани торбички. Те ще продължат да бъдат налични в магазините на веригата до края на месец август. 1 лев от всяка закупена бройка отива за каузата.

Инициативата стартира през 2016 г., когато за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка бяха събрани близо 75 000 лв.

Карлсберг България и Екопак България организираха мащабна кампания за насърчаване на разделното събиране на бирени опаковки и рециклирането им в София. Близо 1500 софиянци и гости на града предадоха над 14 хиляди стъклени, пластмасови бутилки и кенове от бира за рециклиране. Като комплимент за усилията им, пивоварната компания осигури в замяна 3 бутилки от последното предложение в портфолиото си – Пиринско Младо пиво. Събитието се проведе на 11 юни в Княжеската градина, в пространството между Паметника на Съветската армия и бул. Цар Освободител.

Инициативата под наслов “Заедно за природата!” е част от политиката на пивоварната компания за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. За една година компанията събира и рециклира близо 4 тона опаковки от стъкло, пластмаса, хартия, метал и дървесина. Благодарение на тези свои усилия успява да спаси от изсичане над 16 хиляди дървета, спестява над 13 млн. кВтч електроенергия, над 40 хиляди кубически метра вода и над 5 хиляди барела петрол.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg