АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Adidas „атакува” тийнейджърките
Adidas се насочва към тийнейджърките, които се влияят повече от музиката и модата, отколкото от спорта, отбелязва агенция Bloomberg. Германският производител на спортни стоки вече доминира световния футболен пазар. Като разширява аутлет магазините си NEO Fashion, които предлагат стоки от рода на кожени ботуши металик, и като разработва социалните мрежи като Facebook и Twitter, вторият по големина в света производител на спортни изделия се надява да привлече момичетата на възраст между 14 и 19 години. Според компанията усилията й в тази насока могат да й донесат допълнително приходи от 1 млрд. евро ($1,3 млрд.) до 2015 г. "Тийнейджърките са целева група, която все още не сме достигнали, докато момчетата са по-тясно свързани с Adidas чрез спорта," посочи членът на съвета на компанията Ерих Щамингер, който отговаря за световните марки на компанията. Веригата магазини НЕО фешън, която съществува от три години, нахлу в Русия, Индия и особено Китай, където има 1000 магазина. С откриването в Хамбург този месец на първия от 10-те магазина в Германия, Адидас се намесва в по-населения и с повече конкуренти моден пазар на Западна Европа. NEO, който има 26 аутлета в Русия, 60 в Индия и продукти на марката, продавани в американските магазини като KohlТs Corp., J.C. Penney Co. и Famous Footwear на Brown Shoe Co., има продажби на стойност 400 млн. евро за 2010 г. и 500 млн. евро за миналата година, според анализатора от Silvia Quandt Research GmbH Марк Джоузефсън. Adidas планира приходите на групата да достигнат 17 млрд. евро до 2015 г., като се очаква Китай и Индия да подпомогнат растежа.
Tweet |
|