EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Adidas „атакува” тийнейджърките

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Adidas „атакува” тийнейджърките

mail11:50 | 15.02.2012прегледи 1059 коментарикоментари 0


Adidas се насочва към тийнейджърките, които се влияят повече от музиката и модата, отколкото от спорта, отбелязва агенция Bloomberg. Германският производител на спортни стоки вече доминира световния футболен пазар. Като разширява аутлет магазините си NEO Fashion, които предлагат стоки от рода на кожени ботуши металик, и като разработва социалните мрежи като Facebook и Twitter, вторият по големина в света производител на спортни изделия се надява да привлече момичетата на възраст между 14 и 19 години. Според компанията усилията й в тази насока могат да й донесат допълнително приходи от 1 млрд. евро ($1,3 млрд.) до 2015 г. "Тийнейджърките са целева група, която все още не сме достигнали, докато момчетата са по-тясно свързани с Adidas чрез спорта," посочи членът на съвета на компанията Ерих Щамингер, който отговаря за световните марки на компанията. Веригата магазини НЕО фешън, която съществува от три години, нахлу в Русия, Индия и особено Китай, където има 1000 магазина. С откриването в Хамбург този месец на първия от 10-те магазина в Германия, Адидас се намесва в по-населения и с повече конкуренти моден пазар на Западна Европа. NEO, който има 26 аутлета в Русия, 60 в Индия и продукти на марката, продавани в американските магазини като KohlТs Corp., J.C. Penney Co. и Famous Footwear на Brown Shoe Co., има продажби на стойност 400 млн. евро за 2010 г. и 500 млн. евро за миналата година, според анализатора от Silvia Quandt Research GmbH Марк Джоузефсън. Adidas планира приходите на групата да достигнат 17 млрд. евро до 2015 г., като се очаква Китай и Индия да подпомогнат растежа.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg