EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

BG марки бира саморегулират реклами и послания

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

BG марки бира саморегулират реклами и послания

mail14:30 | 03.06.2010прегледи 1534 коментарикоментари 0


Пивоварите на Европа, с подкрепата на Европейския алианс за рекламни стандарти (ЕASA), оповестиха в Брюксел първия по рода си доклад с резултатите от безпрецедентните усилия на производителите на бира  да осигурят отговорна реклама на своите марки чрез саморегулация.
Докладът показва, че България, в лицето на Съюза на пивоварите и Националния съвет за саморегулация, е една от шестте страни в Европа, отличаващи се с най-значителен и динамичен напредък в  социалната отговорност на бизнеса като рекламна индустрия. Нашата страна е посочена като „специфичен пример за прогрес” заедно с  Белгия, Дания, Швеция, Австрия, Кипър и Словакия.
От изнесените в доклада резултати е видно, че  през последните три години от всичките 27 национални асоциации на производителите на бира в Европейския съюз, 18 са подобрили правилата си за саморегулация, 7 са създали или усъвършенствали процедурите си за обработване на потребителските оплаквания, 21 са въвели ефективни системи за санкции, 24 са реализирали кампании за повишаване информираността на потребителите, 19 имат действаща и ефективна система за пост-мониторинг на рекламите за бира. Съюзът на пивоварите в България активно присъства на картата с всички  инициативи.
Съюзът има ангажимента да доразвива саморегулаторните си практики. Все повече излиза необходимостта от адаптиране на съществуващите процедури към променящите се обществени и културни очаквания, както и към развиващата се рекламна среда, в която онлайн комуникациите и социалните медии са все по-доминиращи и изискват внимание. Тази сфера ще бъде цел за нови ангажименти на Пивоварите на Европа, към които ще бъдат съпричастни и българските производителите на бира – „Болярка ВТ”, „Загорка”, „Каменица”, „Карлсберг България”, „Ломско пиво”.
Рекламната саморегулация е система, която се прилага от пивоварите за отговорни маркетингови послания и комуникация. Пивоварният сектор е поел ангажимента рекламите му да са оценявани от независими трети страни. Главните преимущества на саморегулацията са, че тя е бърза, гъвкава, безплатна, достъпна, независима и отчита културните традиции и специфики на всяка страна.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6504