АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Bloomberg утвърждава нов бизнес модел



Bloomberg планира през следващата година да реализира още сделки по сливания и поглъщания в опит да се превърне в „най- влиятелния източник на новини в света”, съобщава Financial Times.
Медийната група проучва възможността да въведе форма на платен достъп до съдържанието на сайтовете на Bloomberg.com и Businessweek.com.
„Достигнахме дъното на спада в новинарската индустрия”, заяви председателят на компанията Питър Грауер. Според него управляваната от Рупърт Мърдок компания News Corp. е дала ясен сигнал, че медийните организации вече могат да започнат да печелят пари от новинарското си съдържание.
Достъпът до Bloomberg.com ще остане свободен още известно време в опит да привлече още по- голяма популярност и аудитория. Грауер заяви, че компанията е готова да пожертва краткосрочните успехи за сметка на дългосрочните. „Смятам, че дойде времето да заявим, че сме длъжни да намерим нов бизнес модел и да получим компенсация за новинарското съдържание, което предоставяме”.
Основните конкуренти на Bloomberg - интернет сайтовете Financial Times и Wall Street Journal - вече печелят пари от онлайн разпространението на своите новини.
В момента Bloomberg проучва около 70 инвестиционни възможности. По думите на Грауер компанията ще финансира голяма част от тях.
Tweet |
|