EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

BMW – първи в луксозния сегмент

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

BMW – първи в луксозния сегмент

mail12:10 | 06.01.2012прегледи 546 коментарикоментари 0


Германският производител автомобили BMW най-накрая стана първи по продажби в луксозния сегмент в САЩ за 2011 година, изпреварвайки сънародника си Mercedes-Benz и японския Lexus, който бе лидер от 11 години, но през изминалата година имаше големи проблеми със снабдяването, предаде AFP. Според окончателните данни на автомобилостроителите, оповестени, продажбите на BMW са нараснали с 12,6 % през 2011 година в САЩ до 247 907 автомобила, изпреварвайки "на косъм" Мерцедес, чиито продажби са нараснали с 13,3 % до
245 231 автомобила. Lexus, който е подразделение на Toyota, приключи годината със спад на продажбите от 13 %, като е успял да продаде миналата година 198 552 автомобила. Японската марка бе засегната от прекъсване на производството, както и от проблеми с доставките на части заради опустошителното земетресение и вълна цунами през март миналата година и наводненията в Тайланд. Окончателните данни противоречат на оценките на специализираната компания Autodata, оповестени в сряда, според които Mercedes изпреварва BMW.
 


Тагове: BMW, Mercedes, Lexus
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1735