АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
BMW – първи в луксозния сегмент
Германският производител автомобили BMW най-накрая стана първи по продажби в луксозния сегмент в САЩ за 2011 година, изпреварвайки сънародника си Mercedes-Benz и японския Lexus, който бе лидер от 11 години, но през изминалата година имаше големи проблеми със снабдяването, предаде AFP. Според окончателните данни на автомобилостроителите, оповестени, продажбите на BMW са нараснали с 12,6 % през 2011 година в САЩ до 247 907 автомобила, изпреварвайки "на косъм" Мерцедес, чиито продажби са нараснали с 13,3 % до
245 231 автомобила. Lexus, който е подразделение на Toyota, приключи годината със спад на продажбите от 13 %, като е успял да продаде миналата година 198 552 автомобила. Японската марка бе засегната от прекъсване на производството, както и от проблеми с доставките на части заради опустошителното земетресение и вълна цунами през март миналата година и наводненията в Тайланд. Окончателните данни противоречат на оценките на специализираната компания Autodata, оповестени в сряда, според които Mercedes изпреварва BMW.
Tweet |
|