EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Bosch завърши сделката със Siemens

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Bosch завърши сделката със Siemens

mail11:30 | 12.01.2015прегледи 1122 коментарикоментари 0


Щутгарт и Мюнхен – След като получи одобрението на антитръстовите органи, на 5 януари 2015 г. Бош Групата приключи сделката по придобиването на 50-процентовия дял на Siemens в BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH. По този начин съвместното доскоро дружество преминава изцяло в Бош. Производителят на домакински уреди има 50 000 служители в целия свят и оборот от 10,5 млрд. евро през 2013 г. Дружеството ще носи името BSH Hausgeräte GmbH.

Придобиването на BSH е от голямо значение за разширяване дейността на концерна в областта на свързаните сгради и домакински уреди. В рамките на концепцията „Умен дом“ домакинските уреди ще станат още по-енергийно-ефективни и по-лесни за употреба. Например BSH е разработила мобилното приложение "Home Connect", което позволява на потребителите да управляват свързаните уреди от своя смартфон или таблет. BSH вече представи първите си уреди – готварски печки и миялни машини, включени в „Home Connect”. Предстои внедряването на още продукти.

"Нашата стратегическа цел е да създаваме решения за „свързан свят", подчерта д-р Карстен Отенберг, който ще продължи да бъде начело на BSH. Компанията ще продължи да работи като самостоятелно дружество. "Като част от Група Бош ние имаме фокусиран върху ценностите собственик, което е в пълен синхрон с нашата стратегия", допълва Отенберг. BSH е една от водещите световни компании за домакински уреди и основната ú цел ще продължи да бъде разширяването на присъствието на световния пазар, както и увеличаването на пазарния дял, особено извън Европа. BSH възнамерява да удвои продажбите си до 2025 г. За тази цел компанията възнамерява да инвестира интензивно в изследователска и развойна дейност, както и в своите марки, според Отенберг.

Придобивайки изцяло BSH, Бош разширява бизнеса си в области извън автомобилния бранш. Приблизително една четвърт от продажбите на Бош в бъдеще ще се генерира от направление „Потребителски стоки”, като делът на оборота от неавтомобилни стоки ще възлиза на над 40%. По този начин Бош значително се приближава до целта си, половината от продажбите да се реализират извън автомобилния бизнес.
 


Тагове: Bosch, сделка, Siemens
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg