EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Bulgaria Mall отваря врати в събота

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Bulgaria Mall отваря врати в събота

mail13:00 | 27.11.2012прегледи 2357 коментарикоментари 0


На 1 декември отваря врати Bulgaria Mall, съобщиха от компанията. Той е първият търговски център в южните квартали на София, разположен на ключовото кръстовище на булевардите „България” и „Тодор Каблешков”. Той ще има над 120 магазина. Сред наемателите в търговския център са H&M, Debenhams, Esprit, Carrefour, кино Арена, Technopolis, SportDepot, Hippoland, Liu Jo, Fornarina, Guess, Playlife, D’Orne, Stefanel, Fan Point, Camper, Andrews, Timeland, Premium, Valentin, iCorner, Opticlassa, Scandal, VIP Style, Geox, Guess, Bata, Casyopea, Bul Bel, Paradise Garden, Contrabanda, Daphne, Triumph, Swissies, Kolev & Kolev, Geox, Eagle Time, Altinbas, Catty, Pompea, Paolo Botticeli, Estil, Misaki и други селектирани.

На последния етаж на центъра се намират седемте салона на кино Арена (6 основни зали и една VIP), и всички заведения за хранене, сред които Spaghetti Company, KFC, Subway, Thang Long, Trops Food, BMS, Rugby, Ola, Presto Bar, Dunkin’ Donuts, SoleMare Gelateria. Целият етаж е решен в стила на просторен и модерен ресторант, в който посетителите могат да се настанят удобно на разнообразие от уютно организирани кътчета за сядане. Инвеститорите на търговския център са Salamanca Capital Ltd. и London Sofia Property.

Всъщност пазарът на търговски площи е в очакване на трета вълна молове. Тя ще доведе до нов етап в развитието на търговските площи, отличаващ се с разнообразие на представените търговски марки и малко проекти в процес на изграждане, коментират експерти от агенция Forton. Резултатът - по-предвидим и стабилен инвестиционен климат. Общият обем на търговските площи остава непроменен през третото тримесечие на годината – 594 410 кв.м, което отрежда по 81 кв.м на 1000 души от населението. Така България остава на 31-во място сред 35 европейски държави. Big-box търговците продължават тенденцията за разширяване на мрежата от бързооборотни стоки.
Към края на третото тримесечие в процес на изграждане са 239 500 кв.м търговски площи. Общо 4 търговски центрове се очаква да бъдат завършени до края на 2013 година – Bulgaria Mall (33 000 кв.м) ще отвори врати на 1 декември, Парадайз Център със своите 80 000 кв.м ще стартира през пролетта на следващата година. В края на 2013 се очаква откриването и на South Ring Mall (72 000 кв.м), Strand, първият открит мол в страната (30 500 кв.м).
С откриването на планираните обекти в София в края на 2013 година общият обем търговски площи в столицата ще се увеличи със 111%. Това ще доведе до натиск върху наемните нива. Същевременно търсенето на търговски площи от страна на търговците е активно и е силно насочено към новите проекти.
„Част от разположените на централните търговски улици наематели търсят варианти за позициониране в предстоящите нови молове. Това е ясна индикация за продължаващата промяна в стила на потребителското поведение на населението, което все повече предпочита моловете пред търговските улици”, коментира Росен Генев, мениджър Търговски площи във Forton.
Наемните нива не отбелязват съществена промяна. Към момента наемите на главните търговски улици се задържат на около 40 евро на кв.м, а в моловете квадратен метър площ месечно продължава да струва 27 евро за магазин от 100 кв.м. В провинцията нивата в търговските центрове се движат между 18 и 20 евро.

 


Тагове: мол, откриване
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg