АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Burberry привлича клиенти онлайн



Модната марка Burberry ще открие социален уебсайт идния месец, предаде Financial Times. Веригата за производство на облекла се надява да подобри контакта с клиентите си, както и да привлече нови почитатели. Новият сайт ще се нарича artofthetrench.com и първоначално ще показва хора, които ще изпращат свои снимки, на които са облечени с дрехите на Burberry.
Компанията понастоящем има повече от 600 000 почитатели във Facebook – повече от всяка друга марка луксозни облекла.
Други търговци на дрехи, като Sears в САЩ и Asda във Великобритания, пуснаха свои социални мрежи през тази година, което беше посрещнато с известен скептицизъм. Според анализатори обаче, това е добър ход от страна на Burberry, тъй като е в унисон с нейните усилия да привлече към марката младите хора.
За второто тримесечие на годината Burberry е задържала стабилно нивото на продажбите си, но продажбите на едро са се понижили с 28%, поради слабото търсене в САЩ.
Tweet |
|