АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Burberry с по-добри от очакваните продажби
Британската модна компания Burberry PLC разби прогнозите за продажбите през третото тримесечие, съобщава The Wall Street Journal. Водеща причина за добрите резултати има съживеното търсене в големите магазини и силните продажби на връхни облекла и аксесоари във фирмените магазини.
Компанията, която през миналата година беше принудена да въведе сериозни намаления около Коледа, за да задържи продажбите на едно гранично ниво, очаква да регистрира за цялата година една от най - високите печалби на пазара.
„Докато правим предпазливи планове за 2010 - 2011 г., ние сме убедени, че нашите стратегии по отношение на продукти, региони и канали за разпространение, подкрепени и от оперативна ефективност, ще доведат до печеливш ръст,” коментира изпълнителният директор Анджела Арендс.
От компанията отчетоха среден ръст от 12% на продажбите през последните три месеца към декември, достигайки £380 млн. ($620.8 млн.) през последното тримесечие. При прогнозиран ръст на продажбите от 3 %, някои от фирмените магазини регистрираха повишение от над 10%. Включвайки и новооткритите магазини продажбите отбелязват ръст от 16 %, докато прогнозите са били за ръст от 11 %.
Анализаторите са на мнение, че секторът на луксозните стоки започва да се съживява, особено, в ключовите за него пазари като САЩ.
Tweet |
|