АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Carrefour разчита на Латинска Америка
Френската верига за търговия на дребно Carrefour SA съобщи, че е отчела растеж на продажбите за четвъртото тримесечие, увеличавайки годишните си резултати, предаде Асошиейтед прес. Веригата, която е най-голямата в Европа, разчита на Латинска Америка на фона на намаляващите продажби на Стария континент. Продажбите й през тримесечието са се увеличили с 0,8% до 22,9 милиарда евро (30,4 милиарда долара). За цялата 2012 година са нараснали с 1% до 86,6 милиарда евро. През цялата година продажбите в Европа са вървели надолу, като големи спадове е имало в Испания и Италия. В Латинска Америка е отчетен растеж от близо 5 процента за четвъртото тримесечие. Компанията отбелязва продължаващия спад на продажбите в нейните супермаркети, но и растежа в по-малките магазини от веригата. Карфур бе силно засегната от икономическата криза, особено в Европа, припомня АП.
Tweet |
|