АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
CHF 43 млрд. продажби на Нестле
През първото полугодие на 2014 органичният ръст на Нестле достигна 4,7%, формиран от 2,9% реален вътрешен ръст и 1,8% ръст, вследствие на ценовата политика, съобщава компанията. Общите продажби достигнаха 43 милиарда швейцарски франка. Силният швейцарски франк продължава да оказва значително отрицателно въздействие (−8,8%) и след ликвидациите, без придобиваниятa (−0,7%), общите продажби намаляха с 4,8%.
Храни и напитки – Зона Европа
Продажби на стойност 7,3 милиарда швейцарски франка, 0,6% органичен ръст, 2,0% реален вътрешен ръст; 14,8% оперативна търговска печалба, понижение с 10 базисни точки. Зоната отчете положителен органичен ръст, вследствие на увеличаване обема на продажбите в условията на дефлация, където потребителското доверие остава крехко.
Иновациите и премиумизацията продължиха да подпомагат ръста. NESCAFE Dolce Gusto се представи добре в цялата зона и увеличи пазарния си дял. Оперативната търговска печалба леко намаля поради обезценки, които не бяха напълно компенсирани от по-ниски разходи за преструктуриране и други разходи.
Прогнозата на компанията за годината остава непроменена: 5% органичен ръст, подобряване на маржа на оперативната търговска печалба, дохода от акция във фиксирани валути, както и на ефективността на капитала.
Tweet |
|