EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Coca-Cola закрива 200 свои марки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Coca-Cola закрива 200 свои марки

mail16:08 | 27.10.2020прегледи 796 коментарикоментари 0


Корпорацията Coca-Cola ще закрие около 200 марки, т.е. почти половината от общото си портфолио от 430 марки. Компанията обяви тези намерения при публикуването на финансовите си отчети за третото тримесечие. Сред планираните за закриване марки са диетичната напитка Tab Cola, кокосовата вода Zico и соковете Odwalla, както и редица регионални марки.

Печалбата на компанията през третото тримесечие намалява с 9%, до 8,7 млрд. долара, но това все пак е знак за малко по-добро представяне в сравнение с второто тримесечие, когато спадът е бил с 28%. Нетната печалба за третото тримесечие е намаляла с 33%, до 1,7 млрд. долара.

До голяма степен тези резултати се дължат на факта, че значителна част от продажбите на Coca-Cola идват от кафенета, ресторанти и др., много от които бяха напълно затворени през цялото време в месеците с карантина по цял свят. На този фон компанията реши да се съсредоточи върху по-малко портфолио с оптимална комбинация от глобални, регионални и местни марки с най-голям потенциал, за да увеличи клиентската база и рентабилността си.

През август Coca-Cola представи мащабна програма за реорганизация след рекорден спад на продажбите през второто тримесечие на 2020 г. Програмата включва и съкращаване на 4 хиляди работни места в региона на Северна Америка./Manager.bg

 


Тагове: Coca-Cola, марки
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg