АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Coca-Cola отпадна от супер класация



Google е най-скъпата марка в света за 2011 г. със стойност от $44,294 млрд. сочи годишната класация на компанията Brand Finance. За първи път Coca-Cola е извън първите 10 компании в списъка, като американският концерн от 3-тото място през 2010 г. се спуснал до 16-тото през 2011 година.
Според Brand Finance това представяне на компанията за безалкохолни напитки се дължи на преразгледаната методология за определяне на стойността на марките, но и на отдръпването на потребителите от силно подсладените напитки, отбелязва
британското електронно издание "Маркетинг". След Google най-скъпите марки в първата десетка са Microsoft - $42,805 млрд., Wal-Mart - $36,220 млрд., IBM - $36,157 млрд., Vodafone -$30,674 млрд., Bank of America - $30,619 млрд., General Electric - $30,504 млрд. д., Apple - $29,543 млрд., Wells Fargo - $28,944 млрд. и AT&T - $28,884 млрд. Сред първите 20 места в класацията най-много позиции заемат компании от САЩ (13), а британските концерни за само три.
Tweet |
|