АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Daimler съживява Maybach
Германският автомобилостроител Daimler AG се готви да съживи Maybach - марка, която някога бе предпочитана от олигарси, рап звезди и кралски особи, предаде Ройтерс, като цитира източник, запознат с плановете на компанията. Целта е да се привлекат супербогатите клиенти от Азия и САЩ.
Maybach ще бъде представен на автомобилните изложения в Гуанчжоу и Лос Анджелис през ноември и ще струва два път повече от началната цена от 165 000 евро (228 000 долара) на водещия в момента Mercedes-Benz S600, посочи източникът на агенцията.
Конкурентната компания BMW се очаква да представи версия на концепта на най-новата си лимузина на изложението в Пекин по-късно тази седмица, като се опитва да привлече китайските клиенти, които разграбват най-скъпите германски автомобили.
Maybach ще има 20 сантиметра по-дълго шаси дори спрямо удължената версия на Ес Класа на Мерцедес, като се създава повече място за краката и така ще бъде най-дългата лимузина сред мерцедесите до очакваното пускане на още по-дългата версия на Pullman. Даймлер спря да произвежда изработваните по поръчка автомобили Maybach през 2012 година, след като опитите да продава лимузина с уникален дизайн и струваща около 380 000 долара не се увенчаха с нужния успех сред клиентите.
Само 200 лимузини Maybach са продадени през 2011 година, но колата бе предпочетена от известни личности като руския милиардер Роман Абрамович, хип-хоп музиканта Джей Зи и испанския
крал Хуан Карлос.
От средата на 2012 година броят на милионерите в света е нараснал с почти 2 милиона, като голяма част от тях са в САЩ и Азия, отбелязва водещата швейцарска банка Credit Suisse в доклада си за световното богатство.
Tweet |
|