АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Danone остава в Русия, но с нови имена
Френската компания за производство на храни и напитки Danone проучва възможностите за "адаптация" на брандовете си за руския пазар, се посочва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС.
"Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар", се казва в съобщението.
Според в. "Известия", който цитира неназовани източници, Danone планира да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за "Активия", "Алпро", "Актимел", "Данон" и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.
През октомври Danone съобщи, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията изтъкна, че това е най-добрият начин да се осигури, както непрекъснатост в производството, така и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.
Tweet |
|