EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Dm: Резултати и най-купувани продукти

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

dm: Резултати и най-купувани продукти

mail16:24 | 20.10.2017прегледи 9692 коментарикоментари 0


Над 7 млн. лева инвестиции и оборот, надхвърлящ 100 млн. лева, са част от резултатите за изминалата финансова година за dm България. Компанията откри 7 нови магазина, с които най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас достигна 71 филиала в 25 града. Капацитетът на логистичния център в Елин Пелин бе увеличен три пъти, а броят на служителите в България надхвърли 600.

Ръст на оборота от 5,7% за групата dm

dm България е част от водещата група за търговия с дрогерийни стоки в Германия и Централна и Източна Европа (ЦИЕ) – dm, която за финансовата 2016/2017 година отбелязва приходи в размер на 10,26 милиарда евро, което е ръст от 5,7% на годишна база. Подгрупата Австрия и ЦИЕ, която обхваща Австрия и 10 държави от региона, включително и България, отчита ръст на оборота от 8,6% до 2,4 милиарда евро. Общо магазините на концерна dm са 3 464, а служителите 59 046.

dm топ 10

Паралелно с финансовите си резултати, компанията представи и новото издание на класацията „dm топ 10“. В нея осем от десетте най-търсени продукта в периода октомври 2016 г.-септември 2017 г. са козметични, а останалите два са за грижа за бебето и перилни препарати.

През изминалата година българките най-често са купували спирали за обем на миглите и спрей бои за коса. Тези продукти са на 1-во и 2-ро място в „dm топ 10“. На четвърта позиция е фон дьо тен, а на пета – ампули с лифтинг ефект. Групата на продуктите за красота се допълва от гланц за устни с матов ефект.

Новото издание на класацията показва, че българките са експериментаторки и са склонни да тестват новостите на пазара. Това се доказва от второто място на супер иновативната боя за коса, която не е познатата комбинация от оцветител и активатор, а е спрей за мигновена употреба. В „dm топ 10“ попадат и козметични продукти за лична хигиена като пасти за зъби, дезодоранти и шампоани.

Рейтингът „dm топ 10“ може да се счита за показателен за пазара, тъй като e базиран на данните за оборота от продажбата на над 25 милиона продукта за последната финансова година (01 октомври 2016 г. – 30 септември 2017 г.). Освен това, dm е лидер в сектора на търговията с дрогерийни стоки със 71 магазина в 25 града в България.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg