EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Dreamliner с нов главен инженер

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Dreamliner с нов главен инженер

mail13:45 | 01.08.2013прегледи 677 коментарикоментари 0


Ръководството на американската самолетростроителна корпорация Boeing обяви няколко кадрови промени, предаде ИТАР-ТАСС. Отнет е постът на Майк Синет, главният инженер на Boeing-787 Dreamliner, с чиито технически неизправности бяха свързани редица неприятни инциденти. Сега той ще стане вицепрезидент на компанията по продуктовото развитие и ще отговаря за създаването на нови модели самолети. Мястото на Синет ще заеме Боб Уитингтън, който е бивш главен инженер на самолета Boeing-777. На позицията на Уитингтън, на свой ред, от поста вицепрезидент на продуктовото развитие отива Лари Шнайдер. Смяната на главния инженер на Dreamliner стана на фона на зачестилите проблеми с експлоатацията на този вид самолети. През януари Boeing-787 бе спрян от полети след серия от произшествия, свързани с неизправности в акумулаторите. През април, след монтиране на нови акумулатори, полетите бяха възобновени, но съобщения за различни неизправности и инциденти продължават да идват от целия свят.

Междувременно Boeing Co. поиска от авиокомпаниите, които ползват негови самолети, да проверят радиопредавателите, сигнализиращи за бедствие в случай на авария. Това се посочва в разпространено снощи съобщение на компанията, цитирано от световните агенции. Британските разследващи власти препоръчаха проверки на същата част на Boeing 787 Dreamliner, след като самолет от този тип на Ethiopian Airlines са запали на лондонското летище "Хийтроу", припомня DPA. След пожара по-рано този месец пистите на летището в Лондон бяха затворени за около час и половина. Boeing вече е изпратил инструкции за проверка на тази част на Boeing 787, а сега иска и проверки на моделите 717, Next-Generation 737, 747-400, 767 и 777. Частта, която трябва да се проверява, е авариен предавател и се използва при определяне на местоположението на катастрофирал самолет. Тя се произвежда от Honeywell International. Същата марка предаватели има в около 20 модела самолети, включително на Airbus, отбелязва Boeing.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg