EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Economist, "Пайнер", силикон

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Economist, "Пайнер", силикон

mail08:10 | 25.01.2013прегледи 481 коментарикоментари 0


"Парите на ЕС няма да отидат за силиконови гръдни импланти". Това доста необичайно обещание вероятно не е нещо, което някой би очаквал да чуе от компания, която е одобрена да получи близо 1 млн. евро от фондовете на ЕС. Именно така обаче президентът на "Пайнер медия" Митко Димитров защитава отпуснатото на компанията му финансиране по програма за насърчаване на конкурентоспособността на малките и средни предприятия, пише сп. "Икономист". Списанието цитира редица отрицателни реакции от български творци и ги обяснява с чалгата, която описва като разделяща българското общество по линията "или я танцуваш, или я мразиш" (по аналогия с израза "или го обичаш, или го мразиш" за неща, които предизвикват крайно противоположни реакции). "Икономист" отбелязва, че някои наблюдатели защитават решението да се отпуснат тези пари на "Пайнер медия", като изтъкват, че ЕС разпределя тези ресурси въз основа на финансови и икономически критерии, а не според морални и културни заслуги. Според президента на компанията европейската помощ ще се използва за нова техника и създаване на най-малко 30 работни места, пише списанието, което споменава и изразената от българския икономист Георги Ангелов позиция, че отпускането на европейска помощ на компания като "Пайнер медия" е икономически нецелесъобразно.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg