АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
EVN &ЧЕЗ предупреждават за измами
06:35 | 27.11.2015 2172 коментари 0
EVN България информира за постъпили сигнали в дружеството от клиенти относно различни опити за телефонни измами oт неизвестни лица. Според постъпилите сигнали клиентите получават телефонно обаждане от неизвестно лице, което се представя за служител на EVN България. Въпросното лице изисква от клиента данни - име на титуляр на партида за електроенергия, адрес, както и информация относно членове на семейството и др. Клиентите на EVN България не са се поддали на опитите за измама и са сигнализирали в телефонния център на компанията. Регистрираните в последния месец случаи са от районите на Димитровград, Хасково, Ямбол.
EVN България информира, че в случаите, когато компанията актуализира данните на своите клиенти – чрез лично посещение или по телефон – сътрудниците на EVN България се легитимират с име, фамилия и обясняват в детайли повода за посещението или обаждането. Всеки клиент може да извърши проверка за съответния сътрудник по име, фамилия и телефонен номер в денонощния телефонен център на дружеството на тел. 0700 1 7777. В допълнение EVN България напомня, че събиране на дължими суми за консумирана енергия или за технически услуги никога не се извършва в брой и на място от техници или отчетници на дружеството. EVN България съветва клиентите при всяко съмнение да сигнализират на денонощна телефонна линия, както и да сигнализират и МВР. Клиенти на ЧЕЗ подадоха сигнали за измамници, които се представят за служители на компанията. Те събират лични данни, информация или номер на електромер по телефон, констатират нарушения, съобщават за възникнали аварии и инциденти или предлагат услуги, вследствие на което събират пари на ръка. Това съобщиха от пресцентъра на електроразпределителното дружество.ЧЕЗ предупреждава своите клиенти, че не събира лични данни или данни за електромер по телефон и, че всички заплащания към компанията се извършват по установените за това начини и никога от представител на дружеството в брой извън определените за целта места. Възможно е служител на ЧЕЗ да поиска идентификация по телефон единствено когато клиентът е потърсил компанията.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg