EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

EVN продължава проекта си “Съюз с коректния клиент”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

EVN продължава проекта си “Съюз с коректния клиент”

mail15:40 | 03.12.2010прегледи 750 коментарикоментари 0


EVN Bulgaria продължава кампанията “Съюз с коректния клиент”. Основна цел е да се защитят принципите за равно отношение към всички клиенти на дружеството, като се гарантира снабдяването с електроенергия на всички, които редовно заплащат консумираната от тях енергия и прекъсването на електрозахранването на некоректните ползватели на услугата.
Програмата цели и предотвратяване на допълнителни разходи за клиентите за възстановяване на електричеството. За да се избегнат допълнителни разходи, дружеството апелира към клиентите - както стопански, така и битови - да заплащат в установените срокове своите фактури.
Както и досега, така и в оставащото време до края на годината дружеството ще продължи с прилагането на мерките за изключване на захранването на онези клиенти, които не заплащат фактурите си за консумирана електроенергия. По този начин EVN Bulgaria защитава интересите на всички коректни клиенти, които редовно заплащат сметките си за консумиран ток.
Във всяка издавана от “ЕВН България Електроснабдяване” АД фактура за електроенергия се съдържа конкретният период, за който е отчетена електроенергията, количеството консумирана електроенергия, срокът на следващо отчитане, срокът на следващо плащане, както и телефонен номер за връзка.
Редовното събиране на дължимите суми е от решаващо значение, тъй като по този начин се осигуряват необходимите средства за инвестиции и ремонти. Това от своя страна е важна предпоставка за гарантиране на качествено и сигурно снабдяване с електроенергия.
Едновременно с кампанията “Съюз с коректния клиент” дружеството продължава инвестиционна си дейност за повишаване сигурността на захранване и подобряване качеството на услугите.

 


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg