EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Facebook & Twitter: Приходи и служители

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Facebook & Twitter: Приходи и служители

mail17:00 | 25.07.2014прегледи 3016 коментарикоментари 0


Twitter призна, че наема прекалено много мъже - бели и азиатци - за високоплатените позиции в технологичния сектор, както и другите големи компании от Силициевата долина, информира Асошиейтед прес. Липсата на разнообразие сред работната сила на Twitter, която наброява около 3000 души, може да се види от данни, оповестени от компанията, която стои зад популярната мрежа за кратки съобщения.
Според данните 70 процента от служителите на Twitter по света са мъже. В САЩ почти 90 процента от работещите в Twitter са бели или азиатци. Нещата изглеждат още по-зле при работните места за програмисти и други технологични позиции, които получават най-високи заплати в сектора. В Twitter само 10 процента от тези работни места в глобален мащаб са заети от жени. Липсата на жени, чернокожи и латиноамериканци сред служителите на Twitter отразява подобна тенденция и при останалите гиганти в сектора Google, Facebook, LinkedIn и Yahoo. Всички тези компании оповестиха данните за половото и расово разнообразие на служителите си от края на май в отговор на кампания на защитника на човешките права Джеси Джексън и неговата коалиция Rainbow PUSH. Джексън убеждава големите компании от Силициевата долина да разнообразят работата си сила, тъй като се очаква процъфтяващият сектор да бъде основен източник на заетост през следващите години. Много от тези работни места дават възможност за високи заплати и получаване на акции, чиято стойност може да достигне милиони долари.

Facebook отчете по-добри от очакваното резултати, като приходите от рекламата при мобилни устройства продължават да нарастват, както и броят на потребителите, информира Асошиейтед прес. Компанията съобщи снощи, че е спечелила 788 милиона долара или 30 цента на акция в периода април-юни. За същия период миналата година печалбата бе 331 милиона долара или 13 цента на акция. Коригираната печалба е 42 цента на акция, докато анализаторите от Уолстрийт очакваха 33 цента, според проучване на Zacks Investment Research. Приходите на Facebook са скочили с 61 процента до 2,91 милиарда долара спрямо 1,81 милиарда за същото тримесечие миналата година. Анализаторите очакваха приходи от 2,8 милиарда долара. За пето поредно тримесечие Фейсбук изпреварва очакванията на Уолстрийт. Приходите от реклама рязко са се повишили - с 67 процента до 2,68 милиарда долара. Рекламните приходи при мобилните устройства са били 1,66 милиарда долара или 62 процента от общите приходи от реклама за тримесечието. През първото тримесечие мобилната реклама на Facebook е възлизала на 59 процента от общите рекламни приходи. Устойчивото увеличение на този показател сочи, че Facebook успешно насочва рекламодателите към мобилната си платформа, тъй като повечето от потребителите на мрежата използват мобилни устройства. Активните потребители на Facebook са достигнали 1,32 милиарда души към края на юни или с 14 процента повече спрямо същия период миналата година. Средно 829 милиона души са използвали Facebook всеки ден през юни или с 19 процента повече на годишна основа. Броят на хората, които са влизали поне един път дневно в социалната мрежа през мобилни устройства е бил средно 654 милиона през юни или с 14 процента повече спрямо същия период миналата година. Акциите на компанията поскъпнаха с 16,64 долара или с 30 процента до 71,29 долара от началото на годината. През последните 12 месеца стойността на акциите е нараснала над два пъти.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg